Úvod > Vydali jsme > Učebnice > Manažerská psychologie a sociologie

Manažerská psychologie a sociologie

Monografie Manažerská psychologie a sociologie (nakladatelství Management Press, váz., 616 str., doporučená cena 698 Kč) autorského kolektivu (převážně pedagogů katedry psychologie a sociologie řízení Vysoké školy ekonomické v Praze) vedeného Evou Bedrnovou, Evou Jarošovou a Ivanem Novým vychází z osvědčené a propracované poznatkové základny shromážděné v dřívější monografii Psychologie a sociologie řízení. Tato opakovaně vydávaná publikace se postupně stala stěžejním učebním textem pro vysokoškolskou výuku aplikovaných poznatků oborů psychologie a sociologie v manažerské oblasti hospodářské praxe, ale rovněž základní studijní literaturou pro manažery z různých oblastí společenského a institucionálního života. Autorský tým dřívější text nově přepracoval, rozšířil a doplnil, částečně byla změněna i struktura řazení kapitol. Publikaci tvoří tři bloky kapitol. První blok představují úvodní dvě kapitoly charakterizující předmět manažerské psychologie a sociologie a jejich vývoj, resp. popisující metody psychologického a sociologického výzkumu. Druhým, nejrozsáhlejším blokem jsou kapitoly 3 až 9, v nichž autoři soustředili široké, obecně poznatkové zázemí, jež zahrnuje výběr základních psychologických a sociologických témat vztahujících se k porozumění lidem, jejich interakcím a k procesům souvisejícím s jejich pracovní koexistencí. Třetí blok (kapitoly 10 až 14) je věnován přímo manažerské činnosti a širším kontextům, v nichž je prováděna a které ji ovlivňují. Podrobný obsah publikace je možné si prohlédnout po rozkliknutí dokumentu pdf s ukázkou z knihy (odkaz v dolní části obálky knihy). Živým a srozumitelným odborným jazykem psaný text je přístupný širokému okruhu potenciálních čtenářů a uživatelů. Teoretičtější pasáže jsou doplněny příklady, souhrny výzkumů a postřehy praktické povahy. Text oživují obrázky, grafy a tabulky, které dokládají a precizují sdělované informace a poznatky. Jednotlivé kapitoly doplňuje přehled použité literatury, který současně inspiruje čtenáře k dalšímu hlubšímu a specializovaněji zaměřenému vlastnímu studiu. Grafické zvýraznění částí textu má usnadnit orientaci v textu v případě, že čtenář použije publikaci jako studijní zdroj k systematickému porozumění dílčím tematickým celkům. Publikace Manažerská psychologie a sociologie autorského kolektivu vedeného E. Bedrnovou, E. Jarošovou a I. Novým, která odráží odbornou profilaci autorského pracoviště, je výborným teoreticky fundovaným a prakticky užitečným dílem. Přesvědčí se o tom vysokoškolští studenti ekonomického i technického zaměření, jimž - stejně jako účastníkům studií typu MBA nebo jiných vzdělávacích programů, jejichž součástí je předmět manažerské psychologie - poslouží jako jedinečný studijní text. Přesvědčí se o tom i manažeři v praxi, jimž poslouží jako zdroj inspirace pro další práci. O její potřebnosti nelze pochybovat: svými poznatky totiž poskytuje dnešním i zítřejším vedoucím pracovníkům výraznou "konkurenční výhodu" v jejich kariérním růstu i v jejich manažerské a podnikatelské činnosti.

[více]
  • Skladem
  • 698 Kč
  • Informace
  • Ke stažení
  • Recenze

Informace

Autor: Eva Bedrnová, Ivan Nový a kol., Eva Jarošová
Žánr: management, psychologie pro každého, univerzity
Datum vydání: 01. 01. 2012
EAN: 9788072612390
Formát: 165 x 235 mm vázaná s laminovaným potahem

Pro čtenáře od: 0 let
Jazyk: čeština
 

Ke stažení

Název souboru Typ Souboru Velikost
Obálka.jpg 1.22 KB
Obálka.jpg 52.45 KB
 

Recenze

K této knize není zatím žádná recenze.

Přidej recenzi

Vaše recenze bude zveřejněna až po schválení. Všechna pole formuláře jsou povinná.

 
 

Zprávy z redakce

27. 06. 2017

Pohleďte nejdříve do svého nitra, chcete-li něco dokázat!

„Filozofie se dnes netěší kdovíjaké oblibě, nicméně Ryanu Holidayovi se podařilo znovu najít její... [více]

02. 06. 2017

Typologie osobnosti v medicíně: lékaři, sestry, pacienti

Po úspěšných monografiích Typologie osobnosti pro manažery a Typologie osobnosti: přátelé,... [více]