Úvod > Vydali jsme > Byznys a ekonomie > Mysli jako Zuckerberg

Mysli jako Zuckerberg

Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook

Pokud by Facebook byl státním útvarem, byl by třetí největší zemí světa. Na stránky Facebooku připadá každá sedmá minuta času, který  uživatelé internetu dohromady stráví v prostředí on-line. Nemůže být pochyb o tom, že tento výtvor Marka Zuckerberga mění svět, a to doslova. Facebook sám zásadně změnil způsob, jakým více než jedna sedmina světové populace komunikuje, navazuje vzájemné vztahy a získává informace. Provozujete-li svůj podnik či teprve plánujete jeho založení, pravděpodobně si kladete tutéž otázku, kterou si kladou vedoucí pracovníci organizací po celém světě: V čem spočívá tajemství podnikatelského úspěchu Marka Zuckerberga? Odpověď je konečně zde. Kniha americké autorky Ekateriny Walter Mysli jako Zuckerberg (s podtitulem  Pět podnikatelských tajemství šéfa firmy Facebook ji v překladu Ireny Grusové vydává nakladatelství Management Press) zkoumá pět principů, na nichž je založen meteorický vzestup Facebooku, a předkládá je v podobě prakticky použitelných poučení, která lze uplatnit v jakékoli organizaci, v každém odvětví. Autorka, sama významná průkopnice v oblasti podnikatelského zhodnocování sociálních sítí, ve své přelomové knize odkrývá pět „tajemství“ firmy Facebook, jimž jsou také věnovány jednotlivé kapitoly knihy: HLUBOKÉ ZAUJETÍ – Udržujte si elán a plné zapojení díky tomu, že se budete věnovat něčemu, v co věříte. POSLÁNÍ – Nejde jen o to, abyste vytvořili skvělý produkt; vytvořte významné a užitečné hnutí. LIDÉ – Budujte silné týmy, které dokážou realizovat vaši vizi. PRODUKT – Vytvořte produkt, který je inovativní, jenž porušuje všechna pravidla, který mění úplně vše. PARTNERSTVÍ – Navazujte a budujte pevná partnerství s lidmi, kteří rozněcují představivost druhých a jsou tahouny realizačních činností. Kniha Mysli jako Zuckerberg je plna příkladů uplatňování zásad, o něž se opírá úspěch Facebooku, ale rovněž úspěch řady jiných společností, jako jsou Zappos, TOMS, Threadless, Dyson, Apple a další. Čtenářům, kteří chtějí ve světě zanechat svůj otisk, kteří hodlají vybudovat vlastní jedinečný podnik a vést jej po dráze dlouhodobé ziskovosti a růstu, k tomu poskytuje skutečně nepřeberné množství inspirativních podnětů, znalostí a postřehů. Ekaterina Walter je průkopnicí sociálních inovací ve firmě Intel. Jako uznávaná myšlenková autorita v podnikání a marketingu publikuje v předních tištěných a elektronických médiích, jako jsou Mashable, Fast Company, Huffington Post a další. Její profil uvedly tituly Forbes a BusinessReviewUSA, v roce 2012 byla zařazena na seznam 25 žen, které určují dění v sociálních médiích. Jako přední řečník vystoupila na fórech TEDx, Web 2.0 Summit, South by Southwest Interactive (SXSW), MIT Leadership Forum a na dalších celonárodních i mezinárodních konferencích. Ekaterina Walter je členkou správní rady Word of Mouth Marketing Association (WOMMA) a aktivně se podílí na činnosti organizace Thunderbird Global Council a Thunderbird School of Global Management.

[více]
  • Skladem
  • 349 Kč
  • Informace
  • Ke stažení
  • Recenze

Informace

Autor: Ekaterina Walter
Žánr: management, kariéra
Datum vydání: 01. 01. 2013
EAN: 9788072612642
Formát: 165 x 235 mm

Pro čtenáře od: 0 let
Jazyk: čeština
 

Ke stažení

Název souboru Typ Souboru Velikost
Obálka.jpg 1.91 KB
Obálka.jpg 1.91 KB
 

Recenze

K této knize není zatím žádná recenze.

Přidej recenzi

Vaše recenze bude zveřejněna až po schválení. Všechna pole formuláře jsou povinná.

 
 

O nás

Nakladatelství Management Press bylo založeno v roce 1992 a je předním českým nakladatelstvím odborné literatury pro manažery, podnikatele, ekonomy, obchodníky, finančníky, poradce v řízení a podnikání, podnikové personalisty, pro učitele a studenty těchto specializací... [více]


Tento web používá pro svoji funkčnost, analýzu návštěvnosti a nástroje marketingu soubory cookies. ZOBRAZIT DETAILY Rozumím