Úvod > Vydali jsme > Byznys a ekonomie > Nová Strategie modrého oceánu

Nová Strategie modrého oceánu

Pět kroků jak se posunout do modrého oceánu, vyhnout se konkurenci a zajistit si tak ziskový růst

Nezáleží na tom, jestli pusobíte v malém start- -upu, který se potýká s nedostatkem financních prostredku, v neziskové organizaci nebo ve velké a zavedené firme plné byrokratických prekážek. Kniha ukáže úplne každému, jak se vymanit z rudých oceánu nekonecného souperení a jak se posunout do modrých oceánu nevyužitého tržního prostoru a prudkého rustu. Svetove proslulí profesori W. Chan Kim a Renée Mauborgneová v roce 2005 navždy zmenili svet mezinárodního byznysu: jejich kniha Strategie modrého oceánu se držela v žebríccích nejprodávanejších knih po celém svete déle než 100 týdnu, prodalo se jí více než 3‚6 milionu výtisku a byla preložena do 44 jazyku. Predevším se ale stala pocátkem nové „revoluce“ v byznysu. Po více než deseti letech dalšího výzkumu pricházejí autori s dalším prukopnickým dílem, které opet muže výrazne ovlivnit podnikatelské myšlení.

[více]
  • Skladem
  • 399 Kč
  • Informace
  • Ke stažení
  • Recenze

Informace

Autor: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
Žánr: knihovna světového byznysu, management
Datum vydání: 24. 04. 2018
EAN: 9788072615476
Formát: 167 x 225 mm brožovaná lepená s chlopněmi

Pro čtenáře od: 15 let
Jazyk: čeština
 

Ke stažení

Název souboru Typ Souboru Velikost
Obálka.jpg 1.22 KB
Obálka.jpg 317.11 KB
 

Recenze

K této knize není zatím žádná recenze.

Přidej recenzi

Vaše recenze bude zveřejněna až po schválení. Všechna pole formuláře jsou povinná.

 
 

Zprávy z redakce

02. 05. 2018

Přijďte na Svět knihy 2018!

Od 10. do 13. května bude Praha žít jen a jen knihami. Na pražském Výstavišti totiž proběhne 24.... [více]

26. 03. 2018

Praktická realizace měnové politiky v malé otevřené ekonomice

Monografie významných českých autorů pokrývá stěžejní otázky vnější rovnováhy v malé otevřené... [více]