Úvod > O nás > O Management Press

O nakladatelství Management Press

Nakladatelství Management Press bylo založeno v roce 1992 a je předním českým nakladatelstvím odborné literatury pro manažery, podnikatele, ekonomy, obchodníky, finančníky, poradce v řízení a podnikání, podnikové personalisty, pro učitele a studenty těchto specializací.

Management Press vydává zásadní monografie domácích autorů a představitelů světového managementu a jiné odborné publikace, včetně učebnic, jež nacházejí využití v různých formách manažerské přípravy, ve specializovaných kursech a při vysokoškolské výuce, zejména na ekonomických fakultách.

Management Press vydává tematické publikace určené zvláště pracovníkům podnikových vedení i samostatným podnikatelům, které jim pomáhají orientovat se v klíčových otázkách a v jednotlivých funkčních oblastech podnikatelské a manažerské praxe (např. marketing, reklama, prodej, finance, výroba, personalistika).

Management Press vydává také příručky podporující rozvoj specifických manažerských dovedností. Ty se dobře uplatňují i ve vzdělávacích programech pro širší veřejnost (komunikační a manažerské dovednosti, vyjednávání, koučování, budování týmů apod.), vyhledávají je také lidé, kteří usilují o rozvoj vlastní osobnosti a svůj profesionální růst.

Management Press zpřístupňuje ve volné řadě Knihovna světového managementu klíčová díla čelných představitelů světového managementu a manažerského myšlení a přináší profily, podnikatelské zkušenosti, názory a myšlenky významných a úspěšných osobností světové manažerské a podnikatelské praxe.

Zprávy z redakce

02. 06. 2017

Typologie osobnosti v medicíně: lékaři, sestry, pacienti

Po úspěšných monografiích Typologie osobnosti pro manažery a Typologie osobnosti: přátelé,... [více]

03. 05. 2017

Time management. Prokrastinace, konflikty, porady, vyjednávání, emaily, mobily, angličtina

Víte třeba jak na prokrastinaci? Jak vést porady či nebýt věčným začátečníkem ve studiu angličtiny?... [více]