Úvod > Připravujeme > O strategickém marketingu

O strategickém marketingu

10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

Jak zajistit, aby vaše firma vytrvale rostla? Zaměřte se spíše na uspokojování potřeb vašich zákazníků a než na prodej vašich produktů, radí T. Lewitt ve svém článku Marketingová krátkozrakost. Prodejci obviňují pracovníky marketingu z toho, že nemají ponětí o tom, co vlastně zákazníci chtějí, nebo že stanovují příliš vysoké ceny. Pracovníci marketingu zase tvrdí, že se prodejci příliš krátkozrace zaměřují na individuální zákazníky a krátkodobé tržby na úkor dlouhodobých zisků. Výsledek? Nedostatečná koordinace těchto dvou týmů – což zvyšuje prodejní náklady a prodlužuje prodejní cykly. Jak můžete docílit toho, aby vaše prodejní a marketingové týmy spolupracovaly? P. Kottler a jeho spolupracovníci doporučují budování nového vztahu mezi těmito skupinami, který by umožnil jejich propojení v zájmu řešení nejpalčivějších obchodních výzev.

[více]
  • Vychází 14. 05. 2019
  • 449 Kč
  • Informace
  • Ke stažení
  • Recenze

Informace

Autor: kolektiv
Žánr: marketing a prodej
Datum vydání: 14. 05. 2019
EAN: 9788072615674
Formát: 145 x 205 mm vázaná s laminovaným potahem a přebalem

Pro čtenáře od: 15 let
Jazyk: čeština
 

Ke stažení

Název souboru Typ Souboru Velikost
Obálka.jpg 1.91 KB
Obálka.jpg 1.91 KB
 

Recenze

K této knize není zatím žádná recenze.

Přidej recenzi

Vaše recenze bude zveřejněna až po schválení. Všechna pole formuláře jsou povinná.

 
 

O nás

Nakladatelství Management Press bylo založeno v roce 1992 a je předním českým nakladatelstvím odborné literatury pro manažery, podnikatele, ekonomy, obchodníky, finančníky, poradce v řízení a podnikání, podnikové personalisty, pro učitele a studenty těchto specializací... [více]


Tento web používá pro svoji funkčnost, analýzu návštěvnosti a nástroje marketingu soubory cookies. ZOBRAZIT DETAILY Rozumím