Úvod > Vydali jsme > Byznys a ekonomie > Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

Jak prodat co nejvíce s co nejmenším úsilím

Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch!

V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na světě. Statisícům inzerentů ušetřil miliardy dolarů za daň z hlouposti, kterou platí nezkušení uživatelé aplikace AdWords“

V této knize se dozvíte, jak železné Pravidlo 80/20 aplikovat ve světě obchodu a marketingu. Pokud se vám podaří tento přírodní zákon pochopit a využít ve svůj prospěch, můžete – podle Perryho Marshalla – výnosy svého podnikání zvýšit o několik řádů.

Věcně a prakticky napsaná kniha na praktických příkladech ze života ukazuje přístupnou a čtivou formou, jak může Pravidlo 80/20 pozvednout vaše podnikání na zcela novou úroveň. Zjistíte, že existuje několik velmi jednoduchých postupů, které nevyžadují žádné zvláštní investice, ale jejichž efekt je obrovský.

Není náhoda, že konzultaci Perryho Marshalla si objednávali největší giganti firemní sféry, ať už se jednalo o banky, poradenské firmy, či dynamické IT společnosti.

Perry Marshall hovoří jasné, razantně, nezamlčuje svá životní selhání ani svá tápání a pochybnosti. Kniha Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu je nenahraditelnou příručkou pro všechny, kdo hledají praktické a světem podnikání prověřené postupy.

[více]
  • Skladem
  • 429 Kč
Elektronickou verzi této knihy zakoupíte na www.eReading.cz
  • Informace
  • Ukázky
  • Ke stažení
  • Recenze

Informace

Autor: Perry Marshall
Žánr: podnikání, manažerské dovednosti, management, kariéra
Datum vydání: 05. 10. 2015
EAN: 9788072612864
Formát: 165 x 235 mm brožovaná lepená s chlopněmi

Pro čtenáře od: 15 let
Jazyk: čeština
 

Ukázky

 

Ke stažení

Název souboru Typ Souboru Velikost
Ukázka.pdf  Adobe Acrobat document 5.24 MB
Obálka.jpg  Obrázek JPEG 82.66 KB
 

Recenze

K této knize není zatím žádná recenze.

Přidej recenzi

Vaše recenze bude zveřejněna až po schválení. Všechna pole formuláře jsou povinná.

 
 

Zprávy z redakce

02. 06. 2017

Typologie osobnosti v medicíně: lékaři, sestry, pacienti

Po úspěšných monografiích Typologie osobnosti pro manažery a Typologie osobnosti: přátelé,... [více]

03. 05. 2017

Time management. Prokrastinace, konflikty, porady, vyjednávání, emaily, mobily, angličtina

Víte třeba jak na prokrastinaci? Jak vést porady či nebýt věčným začátečníkem ve studiu angličtiny?... [více]