Úvod > Vydali jsme > Byznys a ekonomie > Spojovat či rozdělovat?

Spojovat či rozdělovat?

Organizování, koordinování a sdílení informací

Aby manažeři dosahovali požadovaných výsledků, je nutné, aby umožnili pracovníkům efektivně organizovat a koordinovat své úkoly a získávat a sdílet potřebné informace pro rozhodování. Tým lektorů TC Business School se ve své nejnovější publikaci zabývá organizační strukturou firmy, tedy možnostmi, jak ve firmě co nejefektivněji rozdělovat úkoly a koordinovat provádění i výstupy práce. Proces organizování a koordinování pojímají jako významný manažerský úkol.

  • Skladem
  • 359 Kč
  • Informace
  • Recenze

Informace

Autor: Jan Bloudek, David Müller, Sláva Kubátová, Tomáš Bujna
Žánr: management, manažerské dovednosti
Datum vydání: 10. 12. 2014
EAN: 9788072612789
Edice: Action Learning – praktický management
Formát: 125 x 205 mm brožovaná lepená s chlopněmi

Pro čtenáře od: 18 let
Jazyk: čeština
 

Recenze

K této knize není zatím žádná recenze.

Přidej recenzi

Vaše recenze bude zveřejněna až po schválení. Všechna pole formuláře jsou povinná.

 
 

O nás

Nakladatelství Management Press bylo založeno v roce 1992 a je předním českým nakladatelstvím odborné literatury pro manažery, podnikatele, ekonomy, obchodníky, finančníky, poradce v řízení a podnikání, podnikové personalisty, pro učitele a studenty těchto specializací... [více]


Tento web používá pro svoji funkčnost, analýzu návštěvnosti a nástroje marketingu soubory cookies. ZOBRAZIT DETAILY Rozumím