Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem: bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas. Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém. Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na základě svých životních tužeb. …
[více]Autor: | Eddie Yoon |
---|---|
Žánr: | marketing a prodej |
Datum vydání: | 07. 11. 2017 |
EAN: | 9788072615254 |
Formát: | 165 x 235 mm brožovaná lepená |
---|
Pro čtenáře od: | 15 let |
---|---|
Jazyk: | čeština |
Název souboru | Typ Souboru | Velikost |
---|---|---|
Obálka.jpg | ![]() |
1.91 KB |
Obálka.jpg | ![]() |
1.91 KB |
K této knize není zatím žádná recenze.
Vaše recenze bude zveřejněna až po schválení. Všechna pole formuláře jsou povinná.
14. 02. 2019
O tom, jak odemknout dětský potenciál
Ve čtvrtek 7. února proběhla v knihkupectví Luxor na pražském Smíchově beseda a autogramiáda autorů... [více]
09. 01. 2019
Autoři knihy Odemykání dětského potenciálu na eReading.cz
Kateřina Novotná a Jan Mühlfeit, autoři populární publikace Odemykání dětského potenciálu,... [více]