Úvod > Vydali jsme

Superzákazník

Jednoduchá a rychlá cesta k růstu

Každá firma může růst. Může to znít jako hloupost, když se díváte na náhrobky takových společnosti, jako byly City Circuit nebo Motorola, přičemž druha jmenovaná firma nabízela před zhruba deseti lety nejlepší mobil na trhu. Moje víra však prameni ze superzákazníků. Na rozdíl od pravidelných spotřebitelů (zákazníků, kteří nakupují nejvíce produktů a které lze definovat jednoduše podle kvantity jejich nákupů) jsou superzákaznici charakterizováni svým přístupem: bývají nadšení a silně zaujatí – někdy až posedlí – danou kategorii zboží. Bývají to milovnici tenisek, kteří jich mají desítky párů. Jsou to sportovní fandové, kteří mají ve sklepě repliky dresů a autogramy hvězd. Jsou to jedlíci, milující slaninu, žebírka nebo mexické carnitas. Superzákazníci jsou zřídkakdy podivíni, kteří nakupuji ve velkém. Bývají to emocionální kupci, kteří se při nákupu rozhodují na základě svých životních tužeb.

[více]
  • Skladem
  • 399 Kč
  • Informace
  • Ke stažení
  • Recenze

Informace

Autor: Eddie Yoon
Žánr: marketing a prodej
Datum vydání: 07. 11. 2017
EAN: 9788072615254
Formát: 165 x 235 mm brožovaná lepená

Pro čtenáře od: 15 let
Jazyk: čeština
 

Ke stažení

Název souboru Typ Souboru Velikost
Obálka.jpg 185 B
Obálka.jpg 3.68 KB
 

Recenze

K této knize není zatím žádná recenze.

Přidej recenzi

Vaše recenze bude zveřejněna až po schválení. Všechna pole formuláře jsou povinná.

 
 

Zprávy z redakce

17. 07. 2018

Přejeme krásné léto plné knih!

Léto je v plném proudu a my doufáme, že si jej užíváte plnými doušky. Pokud byste však nevěděli, po... [více]

02. 05. 2018

Přijďte na Svět knihy 2018!

Od 10. do 13. května bude Praha žít jen a jen knihami. Na pražském Výstavišti totiž proběhne 24.... [více]

Tento web používá pro svoji funkčnost, analýzu návštěvnosti a nástroje marketingu soubory cookies. ZOBRAZIT DETAILY Rozumím