Úvod > Vydali jsme > Byznys a ekonomie > Synergie v moderním managementu

Synergie v moderním managementu

Nová kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů L. Vodáčka a O. Vodáčkové Synergie v moderním managementu předkládá čtenářům jeden z dosud velmi diskusních a ne zcela propracovaných konceptů manažerské teorie a praxe – téma manažerské synergie. Přístupnou formou vysvětluje, co se synergiemi v moderním managementu rozumí, jak vznikají, jak se klasifikují, poukazuje na příležitosti i hrozby při vzniku situací, jež kladné nebo záporné synergické efekty mohou vyvolat, uvádí, jak lze tyto efekty měřit. Čtenářům zprostředkovává řadu názorů na současné pojetí synergie v moderním světovém managementu, možnosti a předpoklady jejího využití.      S využitím původního osvědčeného modelu kritických faktorů úspěchu, nejnovějších poznatků a ilustrativních příkladů autoři ukazují podstatu synergie základních manažerských procesů v rámci organizační jednotky. Návazně analyzují synergické efekty při interakčním propojení organizační jednotky s partnerskými skupinami (dodavateli, zákazníky, komplementáři, konkurenty) jejího podstatného podnikatelského prostředí. Soustřeďují pozornost na úlohu cílů spolupracujících či soupeřících partnerů, jejich zdrojový potenciál a různé typy jejich interakčních vazeb, což ve svém celku předurčuje vznik synergických efektů pozitivní nebo negativní kooperace.      Poznatkově bohatá kniha, která je určena všem zájemcům o moderní management 21. století – jak manažerům z praxe, tak i studentům vysokých škol ekonomického směru a posluchačům doktorandského studia manažerských disciplín a programů MBA – čtenářům podává ucelenou informaci o současné úrovni poznání a místu synergií v moderním managementu. Zároveň se čtenáře snaží inspirovat k jejich vlastnímu tvůrčímu přemýšlení a pochopení nezbytné existence a působení synergií na výsledky jejich manažerské práce. Autoři tedy nedeklarují „všeobecně použitelné návody“, do nichž by bylo možné problematiku synergie v moderním managementu vtěsnat, ani nenabízejí jednoduché a „zaručené“ recepty na dosažení „instantního úspěchu“ při vytváření a využívání pozitivních synergií, neboť předpokladem správného jednání v reálné manažerské praxi je nepochybně vlastní kvalifikované poznání a porozumění věci. Prof. Ing. Leo Vodáček, DrSc.,  přední český odborník v oblasti manažerské teorie a praxe, uplatnil své dlouholeté zkušenosti z práce vrcholového manažera v české i zahraniční podnikové a vědeckovýzkumné sféře na VŠE v Praze, kde působil od první poloviny devadesátých let. Jeho vědecká, pedagogická a konzultační činnost profesora informačního managementu se rozvíjela i ve spolupráci s řadou českých a zahraničních vysokých škol, jejich vědeckých rad, odborných komisí a týmů státních orgánů i podniků. V  posledním době se věnuje především výuce na dvou mezinárodních manažerských školách (studium MBA), doktorandskému studiu a vědecké spolupráci s českými a zahraničními partnery.  Je autorem nebo spoluautorem více než 30 knižních publikací, z nichž některé byly vydány v Německu, Rakousku, Rusku, a na Slovensku. Ing. Oľga Vodáčková, CSc., věnovala svou odbornou dráhu především vědeckovýzkumné a konzultační činnosti v oblasti managementu a financování ve stavebnictví. Dlouhodobě pracovala v celostátním vědeckovýzkumném ústavu, v řadě odborných a statutárních orgánů státní správy, soukromého sektoru a vysokých škol. Své zkušenosti z moderního managementu, zejména pak z řízení inovací, uplatnila v bohaté domácí i zahraniční publikační činnosti, vystoupeních na konferencích i jako konzultantka a členka několika správních orgánů domácích a zahraničních firem. Dnes se věnuje především komparativním rozborům moderních manažerských teorií.       Z knih na téma podnikového managementu můžete vybírat na této stránce.      Další knihy, kterých se užívá také jako učebnic na ekonomických fakultách vysokých škol a v různých formách manažerského vzdělávání, včetně programů MBA, najdete na této stránce.

[více]
  • Skladem
  • 290 Kč
  • Informace
  • Ke stažení
  • Recenze

Informace

Autor: Oĺga Vodáčková, Leo Vodáček
Žánr: management
Datum vydání: 01. 01. 2009
EAN: 9788072611904
Formát: 165 x 235 mm brožovaná lepená

Pro čtenáře od: 0 let
Jazyk: čeština
 

Ke stažení

Název souboru Typ Souboru Velikost
Obálka.jpg 1.91 KB
Obálka.jpg 1.91 KB
 

Recenze

K této knize není zatím žádná recenze.

Přidej recenzi

Vaše recenze bude zveřejněna až po schválení. Všechna pole formuláře jsou povinná.

 
 

O nás

Nakladatelství Management Press bylo založeno v roce 1992 a je předním českým nakladatelstvím odborné literatury pro manažery, podnikatele, ekonomy, obchodníky, finančníky, poradce v řízení a podnikání, podnikové personalisty, pro učitele a studenty těchto specializací... [více]


Tento web používá pro svoji funkčnost, analýzu návštěvnosti a nástroje marketingu soubory cookies. ZOBRAZIT DETAILY Rozumím