Úvod > Připravujeme

Vyluxusované mozky

Triky, které používají firmy, aby nás přiměly k nákupu

Marketingový vizionář Martin Lindstrom se úspěšně pohyboval v předních frontových liniích válek produktových značek více než dvacet let. Ve své nejnovější knize Vyluxusované mozky ovšem zaměřuje pozornost do vlastních řad, aby podal zasvěcený pohled dovnitř odvětví a aby poukázal na psychologické triky a pasti, kterých dnešní korporace využívají, aby nás přiměly k nákupu. Účelem jeho knihy je otevřít nám oči, abychom prohlédli všechny způsoby, jimiž jsme jako spotřebitelé manipulováni a klamáni, a pomoci nám tak nepodléhat reklamnímu vábení a přijímat rozumnější, poučenější rozhodnutí, zač utratíme své peníze. Na základě důkladné znalosti prostředí a postupů největších a nejziskovějších firem i praxe marketingových a reklamních agentur a rovněž s využitím výsledků vlastních výzkumů Lindstrom v knize odhaluje některá z nejpřísněji střežených tajemství marketingového světa. Uvádí podrobnosti o tom, jak marketéři a zadavatelé reklamy cílí na děti, a to již ve znepokojivě nízkém věku – či naplno řečeno, atakují je již v lůně mateřském, jak záměrně rozdmýchávají paniku a paranoiu a využívají našich přirozených obav z nákaz, nemocí, kontaminovaných potravin i extrémních projevů počasí. Odkrývá a podrobně popisuje, jak marketéři k ovlivňování našich nákupních zvyklostí využívají fenoménu nostalgie, tlaku okolí, vlivu celebrit i naší touhy po zdraví a po štěstí – aby roznítili a upevnili naši oddanost značkám, a dokonce i naši závislost na nich a na jejich nakupování. Odhaluje, že výrobci (nejen) některých kosmetických produktů upravují jejich složení tak, aby působily návykově, i to, jak firmy tajně shromažďují a vytěžují naše digitální data, aby se dostaly k těm nejintimnějším podrobnostem našeho osobního života, a jak těchto informací využívají, aby na nás zacílily reklamní sdělení a nabídky šité na míru našemu psychologickému profilu. A co firmám prozradilo snímkování mozkové činnosti heterosexuálních mužů s využitím funkční magnetické rezonance, kterým byly předkládány reklamní materiály zobrazující téměř nahé muže? Na co že přitom mysleli? A jak toho firmy využívají při brandingu některých produktů? A jaká zjištění přinesl autorův velký, nákladný a poněkud riskantní experiment o síle a přesvědčivosti marketingu využívajícího osobních doporučení? Kniha vychází s předmluvou Morgana Spurlocka, režiséra a protagonisty filmů Super Size Me a Greatest Movie Ever Sold.   Martin Lindstrom – proslulý marketingový vizionář, autor několika úspěšných knih, někdejší poradce firem McDonald's, Procter & Gamble, Nestlé, PepsiCo, Mercedes a Microsoft, v současnosti ale spíše expert na obhajobu zájmů a práv spotřebitelů. Časopis Time Lindstroma v roce 2009 zařadil do stovky nejvlivnějších osobností světa, a to za jeho průkopnické práce v oboru neuromarketingu a brandingu.

[více]
  • Skladem
  • 99 Kč
  • Informace
  • Ke stažení
  • Recenze

Informace

Autor: Martin Lindstrom
Žánr: marketing a prodej
Datum vydání: 01. 01. 2018
EAN: 9788072611911
Formát: 165 x 235 mm brožovaná lepená

Pro čtenáře od: 0 let
Jazyk: čeština
 

Ke stažení

Název souboru Typ Souboru Velikost
Obálka.jpg 1.22 KB
Obálka.jpg 56.31 KB
 

Recenze

K této knize není zatím žádná recenze.

Přidej recenzi

Vaše recenze bude zveřejněna až po schválení. Všechna pole formuláře jsou povinná.

 
 

Zprávy z redakce

17. 07. 2018

Přejeme krásné léto plné knih!

Léto je v plném proudu a my doufáme, že si jej užíváte plnými doušky. Pokud byste však nevěděli, po... [více]

02. 05. 2018

Přijďte na Svět knihy 2018!

Od 10. do 13. května bude Praha žít jen a jen knihami. Na pražském Výstavišti totiž proběhne 24.... [více]

Tento web používá pro svoji funkčnost, analýzu návštěvnosti a nástroje marketingu soubory cookies. ZOBRAZIT DETAILY Rozumím